omalovánky Stvoření světa

omalovanky Cena:
30 Kč
Množství:

omalovánky Stvoření světa

Klasické plnobarevné omalovánky formátu A4 STVOŘENÍ SVĚTA, doplněné hrací kostkou a pexesem.

TIPY jak Omalovánky Stvoření světa použít a dále s nimi pracovat:
Klasické omalovánky: Vzhledem k silnějšímu papíru mohou děti použít nejenom pastelky, ale i fixy nebo vodové barvy.
Pracovní sešit: (při výuce tématu Stvoření světa). Po probrání daného dne si děti obrázek vymalují a domalují např. další hvězdy, kytičky, zvířátka...; vystřihnou si a slepí hrací kostku (podpora jemné motoriky) a na závěr každé hodiny jako opakování hrají hru Chytrá hlavička. Házejí kostkou, odpovídají na otázky a plní úkoly, které najdeme na zadní straně omalovánek. Další otázky a úkoly si děti vymýšlejí sami. Zapíšou si je a na dalších hodinách je použijí. Pro procvičování tématu použijeme i malé pexeso, které mohou hrát třeba jen dva hráči. Když najdou shodné obrázky, určí, který to je den, co se ten den událo, co učinil Bůh, atd.
Pracovní a hrací karty: Použijeme dvoje omalovánky a barevné papíry (dvě barvy). Omalovánky rozstříháme na samostatné barevné obrázky a černobílé obrázky druhé strany překryjeme barevným papírem tak, aby nám vznikly dvě barevné sady (den 1. - 7.).
Ukazovací hry: karty rozdáme mezi děti a povídáme si o tom, jak Bůh stvořil svět. O dnech mluvíme třeba i na přeskáčku. Děti hádají, který je to den a ukazují správné obrázky.
karty leží barvami nahoru, děti si samostatně nebo po družstvech vylosují jednu kartu a mají za úkol hovořit o dnu, který je na obrázku. Mohou i zahrát divadlo, zazpívat písničku...
Hry do přírody (můžeme použít i v místnosti): soutěž družstev – děti vytvoří dvě družstva, která se v zástupu připraví na startovací čáru. Děti jedno po druhém (z každého družstva) postupně, jako štafeta, běží na místo, kde jsou různě rozhozené karty barvami nahoru. Mají za úkol posbírat všech sedm karet, podle barvy svého družstva a vrátit se s nimi ke startu, kde karty složí podle dnů (1.-7.). Hodnotí se rychlost a správné složení. karty zařazujeme do různých poznávacích nebo stopovacích her, hledání pokladů, atd., kde děti plní různé úkoly nejen vědomostní.